Ombuda darbības gada pārskats

Latvijas Komercbanku asociācijas ombuds ir reģistrēts Patērētāju tiesību aizsardzības centra Ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzē

LKA ombuds saskaņā ar Patērētāju ārpustiesas strīdu risinātāju likumu katru gadu sagatavo un mājaslapā internetā publicē iepriekšējā gada darbības pārskatu.

Latvijas Komercbanku asociācijas ombuda 2016.gada darbības pārskats

Banku ziņas

Aptauja: Izmantojot mobilās bankas lietotni, vairums savas finanses pārvalda efektīvāk un rēķinus apmaksā laicīgāk
Kā liecina DNB bankas veiktā aptauja, kopš mobilās bankas pieejamības būtiski mainījušies respondentu paradumi finanšu ikdienā.


Jauns klientu apkalpošanas centrs Jelgavā
Informējam, ka no šī gada 20. jūlija, Norvik Banka klientu apkalpošanas centrs Jelgavā, Driksas ielā 4 (t/c “Pilsētas Pasāža&rdqu...


Kristaps Porziņģis iedvesmo jaunos basketbolistus
Jau otro gadu pēc kārtas banka Citadele 250 jaunajiem basketbolistiem no visas Latvijas organizēja fanu tikšanos ar Kristapu Porziņģi, lai sm...


LPB dalība izstādēs un konferencēs Kijevā
Lai stiprinātu sadarbību ar ārzemju partneriem un klientiem, kā arī prezentētu LPB pakalpojumus strauji augošajā finanšu tirgū, mūsu ban...


Statistika

Visas tiesības aizsargātas © 2012 LKA

Lapas karte