Noderīgi

Banku sociālā harta

Latvijas banku nozares labās prakses vadlīnijas

Banku sociālā harta ir Latvijas banku nozares nozares pašregulācijas vadlīnijas. Tajās atspoguļota mūsdienīga banku prakse un izveidots uz ilgtermiņa attiecībām vērsts banku un sabiedrības sadarbības modelis.

Banku sociālajā hartāir iekļauta arī īpaša rokasgrāmata klientiem par finanšu pakalpojumiem un ar tiem saistīto atbildību.
Labās prakses vadlīniju mērķis ir izveidot Latvijā uzticamu, atbildīgu un ilgtspējīgu banku sistēmu, kas radītu priekšnoteikumus sabalansētai gan banku, gan to klientu finanšu pārvaldībai un labklājības izaugsmei ilgtermiņā.

Banku sociālā harta

Banku sociālā harta (krievu valodā)

Banku sociālā harta (angļu valodā)

Banku ziņas

Aptauja: Izmantojot mobilās bankas lietotni, vairums savas finanses pārvalda efektīvāk un rēķinus apmaksā laicīgāk
Kā liecina DNB bankas veiktā aptauja, kopš mobilās bankas pieejamības būtiski mainījušies respondentu paradumi finanšu ikdienā.


Jauns klientu apkalpošanas centrs Jelgavā
Informējam, ka no šī gada 20. jūlija, Norvik Banka klientu apkalpošanas centrs Jelgavā, Driksas ielā 4 (t/c “Pilsētas Pasāža&rdqu...


Kristaps Porziņģis iedvesmo jaunos basketbolistus
Jau otro gadu pēc kārtas banka Citadele 250 jaunajiem basketbolistiem no visas Latvijas organizēja fanu tikšanos ar Kristapu Porziņģi, lai sm...


LPB dalība izstādēs un konferencēs Kijevā
Lai stiprinātu sadarbību ar ārzemju partneriem un klientiem, kā arī prezentētu LPB pakalpojumus strauji augošajā finanšu tirgū, mūsu ban...


Statistika

Visas tiesības aizsargātas © 2012 LKA

Lapas karte