Noderīgi

Biedri

Banku inovatīvo pakalpojumu konkurss „Zelta monēta” 

Lai popularizētu Latvijas sabiedrībā jau esošos banku modernākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī lai veicinātu jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus, Latvijas Komercbanku asociācija (LKA) 2013. gadā rīkos pirmo banku inovatīvo pakalpojumu konkursu Latvijā Zelta monēta 2013. Konkursa rīkošanas partneris ir portāls Delfi.

Paredzēts, ka Latvijā reģistrētas bankas un ārvalstu banku filiāles ar saviem produktiem un pakalpojumiem, kas ieviesti bankas darbībā no 2012. gada 1. janvāra līdz 31. decembrim, varēs piedalīties konkursā četrās kategorijās:
• Pakalpojums fiziskām personām;
• Pakalpojums juridiskām personām;
• Finanšu pakalpojumu eksports;
• Ilgtspējas projekti.

Vērtēšanu divās kārtās veiks un uzvarētājus katrā kategorijā noskaidros neatkarīga žūrija piecu dalībnieku sastāvā, pārstāvot gan fiziskas, gan juridiskas personas, gan korporatīvās sociālās atbildības speciālistus, gan patērētāju interešu aizstāvjus un medijus. Žūriju vadīs Jānis Endziņš, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs, tajā darbosies arī Dace Avena, Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja, Normans Beikmanis, Banku augstskolas Studentu padomes priekšsēdētājs, Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore un Andris Ozols, a/s Delfi valdes priekšsēdētājs.

Žūrija, vērtējot iesniegtos pieteikumus, ņems vērā ieguvumu klientiem, ieguvumu sabiedrībai un ekonomikai no katra konkrētā pakalpojuma vai risinājuma, oriģinalitāti, atraktivitāti, vienkāršību, lietošanas ērtumu, ieguvumu sadarbības partneriem, pieejamību Latvijā un eksporta potenciālu.

Konkursā ir paredzēts piešķirt arī speciālu Klientu balvu, kuras ieguvējs tiks noskaidrots balsojumā portālā Delfi.

Prezentācija par konkursa izsludināšanu


Banku ziņas

13. februārī stājas spēkā izmaiņas bankas pakalpojumu noteikumos un cenrādī
2017. gada 13. februārī plānojam pāriet uz jaunu IT un klientu apkalpošanas sistēmu, tādēļ ar šo datumu stāsies spēkā izmaiņas SEB banka...


Vīrieši biežāk nekā sievietes seko līdzi pensiju 2.līmeņa darbības rezultātiem
Sekojot līdzi pensiju 2. līmeņa darbības rezultātiem vietnē manapensija.lv, ir iespēja izvērtēt uzticamāko un ilgtermiņā ienesīgāko pensiju plānu un m...


ALTUM un LTRK sadarbosies, veicinot finanšu pieejamību uzņēmējiem
Attīstības finanšu institūcija ALTUM un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecība kamera sadarbosies, kopīgi veicinot finanšu pieejamību ...


Informācija klientiem Jelgavā!
19.01.2017. un 20.01.2017. klientu apkalpošanas centrs Jelgavā, Driksas ielā 4 būs slēgts.


Statistika

Visas tiesības aizsargātas © 2012 LKA

Lapas karte