Noderīgi

Biedri

Banku inovatīvo pakalpojumu konkurss „Zelta monēta” 

Lai popularizētu Latvijas sabiedrībā jau esošos banku modernākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī lai veicinātu jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus, Latvijas Komercbanku asociācija (LKA) 2013. gadā rīkos pirmo banku inovatīvo pakalpojumu konkursu Latvijā Zelta monēta 2013. Konkursa rīkošanas partneris ir portāls Delfi.

Paredzēts, ka Latvijā reģistrētas bankas un ārvalstu banku filiāles ar saviem produktiem un pakalpojumiem, kas ieviesti bankas darbībā no 2012. gada 1. janvāra līdz 31. decembrim, varēs piedalīties konkursā četrās kategorijās:
• Pakalpojums fiziskām personām;
• Pakalpojums juridiskām personām;
• Finanšu pakalpojumu eksports;
• Ilgtspējas projekti.

Vērtēšanu divās kārtās veiks un uzvarētājus katrā kategorijā noskaidros neatkarīga žūrija piecu dalībnieku sastāvā, pārstāvot gan fiziskas, gan juridiskas personas, gan korporatīvās sociālās atbildības speciālistus, gan patērētāju interešu aizstāvjus un medijus. Žūriju vadīs Jānis Endziņš, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs, tajā darbosies arī Dace Avena, Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja, Normans Beikmanis, Banku augstskolas Studentu padomes priekšsēdētājs, Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore un Andris Ozols, a/s Delfi valdes priekšsēdētājs.

Žūrija, vērtējot iesniegtos pieteikumus, ņems vērā ieguvumu klientiem, ieguvumu sabiedrībai un ekonomikai no katra konkrētā pakalpojuma vai risinājuma, oriģinalitāti, atraktivitāti, vienkāršību, lietošanas ērtumu, ieguvumu sadarbības partneriem, pieejamību Latvijā un eksporta potenciālu.

Konkursā ir paredzēts piešķirt arī speciālu Klientu balvu, kuras ieguvējs tiks noskaidrots balsojumā portālā Delfi.

Prezentācija par konkursa izsludināšanu


Banku ziņas

AS „Reverta” 2015. gada auditētais pārskats
AS “Reverta” 2015. gada auditētais finanšu pārskats ir analogs 2016. gada 26. februārī publicētajiams neauditētajam pārskatam. Akci...


Danske Bank 2016.gada 1.ceturkšņa pamatdarbības rezultāti
"2016.gada 1.ceturksnī Danske Bank koncentrējās uz diviem svarīgākajiem mērķiem – mūsu pozīciju stiprināšana korporatīvo klientu segmentā...


Izmaiņas Bank M2M Europe darba laikā valsts svētkos
Informējam par Bank M2M Europe darba laiku valsts svētkos.3. maijs – saīsinātā darba diena. Bankas birojs un depozitārijs strādās līdz plkst. 17...


Jaunas versijas Pakalpojumu cenrāžiem „Pārvedumi” un „Konta apkalpošana”
Sākot ar 2016. gada 1.jūliju, stāsies spēkā jaunas versijas pakalpojumu cenrāžiem „Pārvedumi” un „Konta apkalpošana” ne...


Statistika

Visas tiesības aizsargātas © 2012 LKA

Lapas karte