Noderīgi

Konsultāciju un mediācijas centrs palīdz sarežģītās finanšu situācijās

Pievienots: 08.03.2017
Konsultāciju un mediācijas centrā (KMC), kas sniedz bezmaksas konsultācijas iedzīvotājiem finanšu jautājumos, 2017. gada pirmajos divos mēnešos ar jautājumiem vērsušies 27 klienti, tādējādi kopš centra dibināšanas 2015. gada nogalē jau vairāk nekā pustūkstotis Latvijas iedzīvotāju ir saņēmuši informatīvu KMC atbalstu sarežģītā finanšu situācijā.

KMC dibinātājs Latvija Komercbanku asociācija, lai sniegtu atbalstu grūtībās nonākušajiem klientiem un palīdzētu sakārtot viņu finanšu jautājumus, problemātiskās attiecības ar kreditoriem un atgriezties “baltajā” ekonomikā. Bankas atkarībā no savas politikas ir gatavas klientiem piedāvāt dažādus restrukturizācijas un atbalsta pasākumus.

“Situācijas, kurās klienti vēršas pēc konsultācijām un atbalsta Konsultāciju un mediācijas centrā, pamatā varam sadalīt trīs lielās grupās,” stāsta KMC konsultante Diāna Kvedere. “Visbiežāk informācija un palīdzība nepieciešama galvotājiem, kuri kļuvuši atbildīgi par kāda cita kredītņēmēja neizpildītām saistībām. Tāpat KMC vēršas arī paši kredītņēmēji, kas dažādu iemeslu dēļ zaudējuši ienākumus vai tie būtiski samazinājušies, un viņi nespēj turpināt segt kredītmaksājumus. Trešā grupa ir mūsu klienti ar cita veida problēmām vai jautājumiem, piemēram, saistībā ar piedziņas lietām, ar nebanku kreditētājiem, ar tiesu izpildītājiem.”

KMC konsultāciju pakalpojumi klientiem ir bezmaksas, tie pieejami arī anonīmi un attālināti. Katra situācija tiek izvērtēta individuāli, vienkāršākos gadījumos konsultants nodrošina neitrālu situācijas novērtējumu, sniedz padomus tās atrisināšanai un palīdz sazināties ar banku. Savukārt sarežģītākos gadījumos tiek piesaistīts sertificēts mediators jeb sarunu vedējs, kas darbojas kā starpnieks starp klientu un banku, lai palīdzētu atrast abām pusēm pieņemamu risinājumu.

Konsultāciju un mediācijas centra kontakti:
Tel. +371 27335508
e-pasts: info@kmc.org.lv  
www.kmc.org.lv  

Infografika “Kas ir Konsultāciju un mediācijas centrs”

Banku ziņas

Aptauja: Izmantojot mobilās bankas lietotni, vairums savas finanses pārvalda efektīvāk un rēķinus apmaksā laicīgāk
Kā liecina DNB bankas veiktā aptauja, kopš mobilās bankas pieejamības būtiski mainījušies respondentu paradumi finanšu ikdienā.


Jauns klientu apkalpošanas centrs Jelgavā
Informējam, ka no šī gada 20. jūlija, Norvik Banka klientu apkalpošanas centrs Jelgavā, Driksas ielā 4 (t/c “Pilsētas Pasāža&rdqu...


Kristaps Porziņģis iedvesmo jaunos basketbolistus
Jau otro gadu pēc kārtas banka Citadele 250 jaunajiem basketbolistiem no visas Latvijas organizēja fanu tikšanos ar Kristapu Porziņģi, lai sm...


LPB dalība izstādēs un konferencēs Kijevā
Lai stiprinātu sadarbību ar ārzemju partneriem un klientiem, kā arī prezentētu LPB pakalpojumus strauji augošajā finanšu tirgū, mūsu ban...


Statistika

Visas tiesības aizsargātas © 2012 LKA

Lapas karte