Noderīgi

Biedri

LKA prezidenta M.Bičevska intervija ziņu aģentūrai Leta: Banku reputācijas atgūšanai būs smagi jāstrādā, 22.02.2016

Pēc Latvijā piedzīvotajiem naudas atmazgāšanas gadījumiem un kritikas banku sektoram jāspēj atgūt reputācija, tāpēc nozari gaida smags darbs, intervijā aģentūrai LETA atzina Latvijas Komercbanku asociācijas prezidents Mārtiņš Bičevskis. Viņš vērsa uzmanību, ka sektors jau savlaicīgi izpratis nepieciešamību pilnveidot noziedzīgi iegūtu līdzekļu atmazgāšanas novēršanu, tāpēc lūgtas starptautisku ekspertu konsultācijas, un saskaņā ar to rekomendācijām izveidota darāmo darbu ceļa karte.

Banku darbība Latvijā 2015. gadā: stabilas attīstības gads, 18.02.2016

Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) sagatavotā operatīvā informācija par Latvijas banku darbības rezultātiem liecina, ka 2015. gadā banku sektors turpināja stabilu attīstību, joprojām nodrošinot augstā līmenī galvenos banku darbības rādītājus: sektora kapitalizācijas un likviditātes līmeni, pozitīvu pelnītspējas attīstību, pieaugošu jauno kredītu izsniegšanu un kredītportfeļa kopējās kvalitātes uzlabošanos, kā arī rezidentu noguldījumu pieauguma tempu, kas šajā gadā būtiski pārsniedza Latvijas ekonomiskās izaugsmes tempu.

Labākie Banku augstskolas maģistri saņēmuši LKA prēmijas, 15.02.2016

Pieci Banku augstskolas maģistra studiju programmas absolventi, kas par maģistra darbu bija saņēmuši augstākos novērtējumus, augstskolas izlaidumā sestdien, 13. februārī saņēma tradicionālās Latvijas Komercbanku asociācijas (LKA) finansētās naudas prēmijas.

Drošāka interneta dienā organizācijas apvienojas Digitālās drošības aliansē, 09.02.2016

Lai arī iedzīvotāju zināšanu līmenis par digitālās drošības jautājumiem uzlabojas, tomēr vēl aizvien lielākā daļa incidentu Latvijā notiek cilvēku nezināšanas vai lētticības dēļ. Kā galvenos privātās informācijas apdraudējuma riskus iedzīvotāji saskata mobilo tālruņa pazaudēšanu un privātās sarakstes publiskošanu.

Konsultāciju un mediācijas centrs kļūst pieprasīts: palīdzību saņēmuši jau 237 klienti, 09.02.2016

Konsultāciju un mediācijas centrs (KMC), kas piedāvā banku klientiem bezmaksas konsultācijas, darbojas tieši trīs mēnešus, un pakāpeniski tā pakalpojumi kļuvuši arvien pieprasītāki. Kopumā centrā pēc palīdzības vērušies jau 237 klienti, kam radušās komunikācijas vai kredīta maksājuma grūtības bankā. Tāpat ir notikuši arī divi mediācijas procesi.

Banku ziņas

AS „Reverta” 2015. gada auditētais pārskats
AS “Reverta” 2015. gada auditētais finanšu pārskats ir analogs 2016. gada 26. februārī publicētajiams neauditētajam pārskatam. Akci...


Danske Bank 2016.gada 1.ceturkšņa pamatdarbības rezultāti
"2016.gada 1.ceturksnī Danske Bank koncentrējās uz diviem svarīgākajiem mērķiem – mūsu pozīciju stiprināšana korporatīvo klientu segmentā...


Izmaiņas Bank M2M Europe darba laikā valsts svētkos
Informējam par Bank M2M Europe darba laiku valsts svētkos.3. maijs – saīsinātā darba diena. Bankas birojs un depozitārijs strādās līdz plkst. 17...


Jaunas versijas Pakalpojumu cenrāžiem „Pārvedumi” un „Konta apkalpošana”
Sākot ar 2016. gada 1.jūliju, stāsies spēkā jaunas versijas pakalpojumu cenrāžiem „Pārvedumi” un „Konta apkalpošana” ne...


Statistika

Visas tiesības aizsargātas © 2012 LKA

Lapas karte